Grattis Louise 30 år!

Igår promenerade jag till jobbet och jobbade 7-14. Sedan promenerade jag hem igen, totalt 70 minuter. När jag kom hem så fortsatte jag plugga, påbörjade mitt sista uppdrag. Vid kl 20 satte jag på en film jag lånat på bokbussen; Hypnotisören. När filmen var slut vid kl 22 kom jag på att jag hade tvättid 19-22... Fasiken, vad glömsk jag är när det gäller tvättstugan, måste ställa alarmet på telefonen för att komma ihåg. Fick boka en ny tid.

Idag har jag jobbat 8-16. Sedan åkte jag hem till Louise för att fira hennes 30-årsdag då hon hade öppet hus. Det fanns plockbuffe, fika och vin. Jag stannade till kl 21 och cyklade sedan hem till schlagerfinalen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0