Bio, bio, bio

I lördags ägnade jag stor del av dagen till att plugga. Jag har fått min redovisningskurs förlängd och ska nu lämna in tredje uppgiften. På eftermiddagen tog jag bussen till stan och mötte Marie som kommit från Stockholm. Vi åt asiatisk buffé på Thai Village och såg filmen Side Effects på bio. Filmen är en thriller med Jude Law och var väldigt bra.

I söndags kom Helena hit och vi tog en timmes promenad. Sedan blev jag bjuden på lunch hos Dennis. Vi åkte till Jysk och hämtade hans altanmöbler och köpte gardinstänger till mig. På kvällen åkte jag in till stan och träffade min kollega Åsa och såg Du gör mig galen. Filmen var godkänd, andra halvan var bättre än början.

I måndags träffade jag min jobbcoach. Därefter mötte jag Petra. Vi åt grekisk mat på Tzatziki och såg bion I give it a year. En romantisk komedi som var lite rolig.

Det blev mycket bio denna helg! Jag passade på att utnyttja min barnfria tid då Dennis kommer att vara bortrest i två veckor framöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0