14 maj

I tisdags lämnade jag barnen kl 9 och cyklade hem för att fortsätta pluggandet. Innan jag hämtade barnen åkte jag till Gränby för att hinna köpa presenter till ett kommande födelsedagsbarn. Jag hämtade inte bara mina barn utan även Emilia fick cykla hem till mig och leka. Vid halv sex kom Helena förbi och hämtade upp henne. Jag gjorde tacopaj och tog ett glas rött vin min födelsedag till ära. Av min mamma fick jag tallrikar och skålar i present, åtta av vardera.

I onsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0