Nelly 5 år

I söndags blev Nelly firad av mamma och Mats med fika och paket. Mamma och barnen hälsade på min mormor medan jag vilade. Sedan åkte jag och barnen till Hedemora med bilen som skulle in på service. Därifrån tåg vi tåget till Uppsala och bussen hem. Dennis jobbade natt.

I måndags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14. Sedan träffade jag min jobbcoach innan jag hämtade barnen kl 17. Dennis jobbade ytterligare en natt.

I tisdags var äntligen den stora dagen här! Nelly har länge räknat ner till denna dag. Jag och Hanna väckte henne med sång och paket. Jag lämnade dem på förskolan kl 7 och jobbade 8-14. Efter förskolan fick hon fler paket av oss. På eftermiddagen kom Louise, Emma och Maja på kalasfika och pannkaksmiddag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0