Jobb och skola

I tisdags jobbade Dennis dagpass. Jag jobbade 8-18, då jag hade både kassapass och kontorsuppgifter. Emma hämtade barnen på förskolan.

I onsdags fick Dennis sova. Jag ägnade dagen till att börja med min andra inlämningsuppgift till kursen. På eftermiddagen var jag ute med barnen som lekte med Emilia, Edvin, Adrian och Nikita. Dennis jobbade natt.

I torsdags jobbade jag ett par timmar på kontoret. Sedan kom min mamma på besök och vi åt asiatisk lunch innan vi hämtade barnen. Emilia kom hit och lekte på eftermiddagen. På kvällen tog jag och Helena en promenad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0