Examination

I onsdags jobbade Dennis dagpass. Jag lämnade barnen på förskolan och begav mig mot Hermods Lärcentrum där jag skulle ha muntlig examination i kursen Redovisning 1, via webbkamera. Vi har inte haft några lektioner utan istället gjort prov och uppdrag via internet, så nu skulle min weblärare förhöra mig för att förvissa sig om att det faktiskt är jag som gjort inlämningsuppgifterna. Jag var riktigt nervös och hade aldrig använt mig av webbkamera innan. Men det gick bra och jag fick ett A i betyg!

I torsdags jobbade jag 8-16. Dennis åkte med bilen på besiktning. Sedan åkte han till Stockholm för begravning av hans mammas moster. Därefter jobbade han nattpass.



Kommentarer
Anonym

Grattis, vad duktig du är!!!
Kram u.

Svar: Tack! Förhoppningsvis kan självförtroendet stärkas :)
grodanogrisen.blogg.se

2013-02-18 @ 22:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0