Bio

I onsdags var det dags att jobba igen efter en månads semester. Jag lämnade barnen kl 7 och jobbade 8-14. När jag cyklade till förskolan för hämtning så hoppade kedjan av på min cykel efter halva vägen. Jag ringde Dennis som hämtade mig och cykeln. Medan jag hämtade tjejerna så fixade han kedjan och spände åt den. Jag och tjejerna cyklade hem och fick även med oss Emilia. Efter någon timmes lek kom Helena och hämtade henne.

I torsdags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-16. Därefter träffade jag min kollega Åsa och vi åt middag på Tzatziki. Jag åt aubergineröra med bröd och smördegsinbakade räkor med klyftpotatis och tzatziki. Sedan gick vi på bio och såg Hur många kramar finns det i världen?. Den var ok.

I fredags jobbade jag 7-16. Därefter tog jag det lugnt i soffan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0