Jobbhelg

I torsdags lämnade jag barnen kl 9 (cyklade i regnet) och jobbade 10.30-18.30. Därefter åkte jag till förskolan för att gå på föräldramöte.

I fredags jobbade jag 7-14. Jag hämtade barnen och fick låna Dennis bil för att skjutsa dem till Hedemora. Jag blev bjuden på middag och åkte sedan tillbaka till Uppsala.

I lördags jobbade jag 8-16. När jag kom hem var det så underbart väder så jag tog en promenad på 50 min. Sedan ägnade jag kvällen till att packa upp lite grejer som jag ställde i mina nya skåp; böcker och finglas.

I söndags jobbade jag 10-17. När jag kom hem så kom Mona hem till mig med barnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0