Glad påsk

I lördags kom Dennis hem efter nattpass och sov. Jag och tjejerna åkte till IKEA och strosade i två timmar innan vi åkte hem för lunch. På eftermiddagen var vi utanför en stund och sedan sorterade vi leksaker som ska packas för flytt. Dennis åkte till jobbet för ytterligare ett nattpass.

Igår sov Dennis till kl 13. Under tiden åkte jag och tjejerna till Jysk och köpte en bäddmadrass som heter T35 gold dreamzone, det var 30 procent rabatt just nu. Sedan hann vi leka en stund på Pelle Svanslös hus innan vi väckte Dennis. Efter lunch åkte vi till Hedemora för påskmiddag med Dennis familj och släkt.

Idag fick jag sovmorgon. Nelly som varit uppe länge sov till kl 12... Men det kanske inte var så konstigt när hon vaknade med feber... Vi åkte hem till min mamma för påsklunch och fika. På kvällen åkte vi tillbaka till Uppsala igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0