Utan skor

Igår jobbade jag 10-17. När jag kom hem var barnen hemma igen. De hade fått skjuts av Mona och Gert som skulle köra hit Mustangen på släp. Dennis hade innan det hunnit få upp båten på land.

Idag var vi lediga hela familjen. Nelly vaknade vid åtta och satt ensam i soffan en stund framför tv'n. Jag vaknade halv nio, medan Dennis och Hanna sov till halv tio. Efter lunch åkte vi till Leos lekland och lekte i två timmar. Därefter blev det middag på pizzerian. Innan det blev mörkt hann vi packa ihop altanmöblerna under en pressening inför vintern. När barnen gått och lagt sig så åkte jag iväg och tränade på löparbandet. Tyvärr så kom jag dit med en av mina skor och en av Dennis skor... Men jag sprang ändå, utan skor...

Idag har inte Hanna sovit något på dagen, då hon sov så länge på morgonen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0