Jobbhelg

I torsdags jobbade Dennis dagpass. Jag lämnade barnen och jobbade 10.30-19. Emma hämtade barnen och stannade tills Dennis kom hem.

I fredags lämnade jag barnen kl 7 och jobbade 8-14. Dennis fick sova då han skulle jobba natthelg. Jag hämtade barnen och packade in oss i bilen och åkte till Krylbo. Efter mat och bad så körde jag ensam tillbaka till Uppsala och slappade en stund i soffan.

Igår jobbade jag 8-16. Det var bara två grader på morgonen. När jag promenerade hem på eftermiddagen var det däremot underbart höstväder. Jag ägnade kvällen åt att skriva på mitt cv och personliga brevet till jobbansökningar, medan Dennis jobbar natt. Denna helg går vi om varandra hela tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0