Fullt med barn

I lördags jobbade jag 8-16. Dennis och barnen var lediga och fick besök av Jimmie, Karin, Joel och Klara. Jimmie och Karin åkte vidare till Stockholm medan barnen stannade kvar hos oss. Dennis tog med sig barnen till Leos lekland. På kvällen hade vi lördagsmys och vid nio så hade alla barnen somnat.

I söndags gick jag upp med barnen vid kl 8. Till lunch kom Jimmie och Karin tillbaka för upphämtning av barn. På eftermiddagen åkte jag och tjejerna till Knivsta och hälsade på Ellen, Klara och Irma. Dennis åkte iväg för nattpass.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0