Final

I lördags jobbade jag 8-16. Dennis åkte hem på morgonen för att sova och sedan tillbaka till jobbet för ytterligare ett nattpass. Efter jobbet gick jag direkt till tåget för att åka till barnen i Krylbo. Barnen hade under dagen varit på kalas hos min mormor som fyllde 79 år! På kvällen tittade vi på finalen av melodifestivalen och jag kan nog hålla med om att rätt låt vann, den har en bra chans i eurovision i vår.

I söndags hade vi tjuvstart på Nellys födelsedag. Hon blev firad i Krylbo på förmiddagen och i Hedemora på eftermiddagen. I presenterna fanns bland annat regnkläder, strykjärn, påslakan, kläder, lego, klisterörhängen, ringar och pussel. På kvällen när det var dags för barnen att sova så åkte vi tillbaka mot Uppsala. Vid Avesta trodde jag att båda hade somnat i baksätet, men då hör jag "Nätten (hästen)! Nätten, Nelly". Hanna hade sett den stora dalahästen, men Nelly svarade inte så hon hade redan somnat. Hanna somnade strax därefter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0