Midsommar

I fredags jobbade Dennis först förmiddagspass och sedan även nattpass. Jag och tjejerna packade väskorna och tog bussen in till stan. Där åt vi lunch på McDonalds och gick sedan till tågstationen. Vi tog tåget till Krylbo och Hanna sov hela vägen i mitt knä. Mamma kom och hämtade oss och vi satt på deras uteplats och åt sillunch samt jordgubbspaj med glass. Barnen lekte ute och vi fyllde lilla poolen. Till middag grillades kött och korv och när barnen gått och lagt sig så slank det ner lite ost, kex och vin.



Igår vaknade jag redan klockan 4 och mådde inte bra. Jag sprang till toaletten många gånger och det fortsatte under hela dagen. Jag hade magknip och mina krafter var helt borta. Mamma jobbade hela dagen. Mats handlade nyponsoppa och kex till mig och fixade mat till barnen. På eftermiddagen kom Mona och Gert och hämtade barnen, så då kunde jag gå och lägga mig igen och sov några timmar. Dennis jobbade natt på larmcentralen.

Idag mår jag mycket bättre! Men är lite öm i kroppen som man blir när man ligger ner hela dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0