Tjejkväll

Bloggappen har inte fungerat på sistonde, men nu verkar den vara fixad så att jag kan blogga från mobilen igen. I måndags jobbade Dennis sommarpass. De måste göra två extrapass på ambulansen på sommaren, men då får de ta ledigt två pass i höst istället och några tusenlappar i bonus. Jag och tjejerna tog bussen i till stan för att köpa present till min bonussyster Malin då hon fyllde 30 år tidigare i våras. I tisdags jobbade Dennis dagpass. Jag och tjejerna åkte till Gränby och köpte present till mamma. Sedan åkte vi till Krylbo. På kvällen lånade jag mammas elcykel och cyklade hem till Anna på Grytnäs gärde för att träffa henne, Nina, Emma, Jennie, Jenny, Veronica och Monica. Vi köpte hem thaimat och blev bjudna på kladdkaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0