Slut på semestern

Nu är det fyra veckors heltidsjobb som gäller för mig innan jag återgår till ordinarie schema. I måndags jobbade jag 7-16. Dennis jobbade dagpass. På kvällen kom Dennis föräldrar och bror med familj förbi på besök, då de var på väg till Gotlandsfärjan. I tisdags jobbade jag 8-16. Dennis jobbade natt, men han med en tur i skogen för svampplockning innan. Jag promenerade hem 4,5 km och tog direkt på mig träningskläderna och joggingskorna och sprang 3,5 km. Igår jobbade jag 8-16. När jag kom hem hade mamma och Mats kommit hit med barnen. Vi åt middag, räkgryta med pasta, innan de åkte hem. När barnen lagt sig åkte Dennis hem till sin kompis Bengt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0