Grillkvällar

I fredags jobbade jag 7-16. Barnen gick sin första dag på förskolan. Efter jobbet blev jag upphämtad av familjen och vi handlade på City Gross. På kvällen kom Petra, Johan, william och inez hit vi grillade kyckling och hamburgare och åt jordgubbar och chokladmousse till efterrätt. Tyvärr så flyttar de till Gävle nästa vecka... Tråkigt för mig :( Igår jobbade jag 8-16 och promenerade hem. Dennis och barnen hälsade på hos Karlis och hans lilla Molly. På kvällen kom Dennis kompisar Micke och Andreas M hit på grillning. De åkte sedan in till stan för party.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0