Födelsedag, power meet och grillkväll

I onsdags jobbade Dennis dagpass och träffade sedan Andreas M på Bullit för mat och dryck. Jag och tjejerna åkte in till Avesta stad och åt glass och fikade. I torsdags fyllde min mamma år. Min mormor kom på besök till henne. Det gjorde även Malin, Pontus, Alex och Agnes samt Marcus. På kvällen åkte vi tillbaka till Uppsala. Dennis jobbade nattpass. Igår fick Dennis sova efter arbetspasset. Jag och tjejerna åkte till Coop och storhandlade. Det var alldeles tomt i kylskåpet efter semesterresorna. Efter lunch åkte vi till Västerås på Power meet för att titta på gamla bilar. Vi hann även äta langos och köpa ballonger. På kvällen hade vi grillkväll på gården tillsammans med fyra andra barnfamiljer. Barnen och jag kom i säng vid halv tolv och Dennis ännu senare. I morse sov barnen till halv tio!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0