Barnens sommar och båttur

I onsdags åkte jag och tjejerna buss in till stan och åt lunch. Vi gick till svandammen och matade ankorna och lekte sedan i lekparken i Stadsparken. På onsdagar är det barnens sommar i Stadsparken så vi betalade inträde och fick fiska fiskdamm, pyssla, kasta bollar på burkar och titta på Djungelbandet som uppträdde. Därefter åkte vi hem till Dennis som sovit på dagen. Hela familjen åkte till båten och tog en tur på kvällen. Vi hade köpt med oss baguetter från Subway som vi åt på båten. Dennis och Nelly tänkte bada från båten, men det var bara 18 grader i vattnet. Nelly kom i alla fall i halvvägs. I torsdags jobbade Dennis dagpass. På eftermiddagen fick vi besök från Knivsta av Ellen, Klara och Irma. Vi åt mellis och lekte. De stannade även på middag, vi lagade spagetti och köttbullar. På kvällen tog Dennis en tur i båten tillsammans med Agneta , Tord, Ida och Joakim.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0