Bad och bio

I lördags fick jag sovmorgon. Efter lunch åkte vi till City Gross för att köpa lördagsgodis. Sedan skjutsade vi Dennis till tåget då han och Uffe skulle på konsert med Pearl Jam. Vi tjejer var därefter hemma på gården och lekte. I söndags träffade vi Anneli och hennes Sebastian och William. Vi beslutade oss för att träffas vid badet i Fjällnora trots det ostadiga vädret. Barnen badade i duggregnet och vi satt på filt med paraply... På eftermiddagen hämtade vi Dennis vid tåget. På kvällen promenerade jag in till stan och träffade Petra. Vi såg filmen What to expect på bio. En komedi om graviditeter av olika slag inklusive adoption och missfall. Den var riktigt rolig och lite känslosam.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0