Hemma igen

Igår kväll kl 20 landade vi på Arlanda. Så nu är man tillbaka i verkligheten igen efter två härliga semesterveckor. Ingen av oss ville åka hem, Nelly ville gärna bo där. Reseberättelse kommer snart!

Idag har jag varit ledig. Dennis har jobbat eftermiddag på larmcentralen. Tvättmaskinen har gått varm här då vi ska tvätta ALLA kläder vi har haft med oss, samt att vi idag bytt sängkläder. Sex maskiner har det blivit idag och lika många blir det imorgon. Lunchen intogs på restaurang Fyrislund där jag åt stekt fläsk med löksås. Jag och tjejerna åkte till City Gross då vårt kylskåp gapade tomt.

Jag följer ca 8 bloggar skrivna av både kändisar och kompisar. Jag har nu på kvällen gått igenom de inlägg jag missat under senaste tiden, det tog lite tid... Nu har jag 15 morgontidningar och tre tv-program att titta på också de närmaste dagarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0