Läkarbesök

Idag har jag jobbat 8-17. Nelly har varit på förskolan, medan Dennis och Hanna har vilat.

På eftermiddagen hade de bokat in ett besök på BVC. Nelly har det senaste halvåret haft problem med klåda i snippan och stjärten. Hon brukar vara röd ibland och få prickar. Sist vi var där så fick vi rekommenderat att smörja med en svampsalva. Men vi tycker inte att det har hjälpt, det kommer och går. Läkaren trodde även denna gång att det är svamp som fortfarande spökar. Så nu fick vi rådet att prova en annan salva istället.

De senaste dagarna har det blåst mycket, så cyklingen till och från jobbet har inte varit rolig. När jag tagit mig genom vinden och kommit hem så gick jag och Nelly till bokbussen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0