Måndag

Natten till igår vaknade Hanna vid 1.30 och var jätteledsen, då hade jag precis somnat. Efter att ha fått en vällingflaska lugnade hon sig och somnade om. Hon vaknade återigen kl 3, men fick ingen mat den gången. Kl 5 var det dags igen för nästa flaska. Kl 7 var hon klarvaken. Hon hade ätit dåligt på dagen så det kanske inte var så konstig att hon var hungrig. Tur att det är ljust på morgonen nu så att det är lättare att komma upp ur sängen.

Dennis jobbade dagpass igår. Jag åkte till Gränby för att luncha med Anneli och hennes lilla William. Jag åkte dit lite tidigare för att hinna handla lite innan, men Hanna vägrade somna i både bilen och vagnen så jag hoppade över handlingen. Istället gick jag in på Åhléns och köpte mig ett par nya solglasögon.

På eftermiddagen kom Emilia hit och lekte. Sedan gick vi till bokbussen och lånade ljudbok. På kvällen åkte Dennis till garaget och hämtade vespan som han ska åka på till jobbet nu när snön är borta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0