Bilder från öppna förskolan




Nelly vill gärna ha sin jeanskjol på öppna förskolan, precis som ledaren Gun som står i bakgrunden.




Idag fick även Hanna ha jeansklänning och rosa tröja.



Till och med jag matchade med kläder. Jeanskjol och rosa tröja tog jag på mig. Dock finns inget bildbevis.

Hanna övar nu på balansen. Igår när jag ställde henne på golvet så stod hon själv ca 10 sekunder. Idag stod hon utan stöd ca 20 sekunder. Dock var hon just då väldigt arg och ledsen så hon märkte nog inte att hon stod själv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0