HTC Wildfire S

I torsdags köpte jag äntligen en ny mobil. Den förra hade jag endast haft i drygt tre månader innan den kraschades, men jag hade redan hunnit vänja mig med alla nya finesser. När jag nu den senaste tiden haft min gamla mobil (som jag slutade använda för fyra månader sedan) så kändes den helt plötsligt väldigt omodern... Den modell jag hade på förra mobilen var Wildfire, men den har tydligen utgått och ersatts av Wildfire S. Den nya var bara 100 kr dyrare och fanns i färgen lila! Det var lätt att bestämma sig för den och nu känner jag mig hel igen..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0