Jympa

I söndags åkte vi tjejer buss in till stan för att gå på familjejympa på Friskis & Svettis. Nelly var lite blyg och jag ville vara nära Hanna så vi höll oss i ett hörn där vi försökte göra samma rörelser som de andra. Hanna satt och tittade på sig själv i de stora speglarna och klappade händerna. Under andra halvan av passet plockades redskap fram och det var fri lek. Nelly hoppade på bollar, gick balansgång på brädor, hoppade på känguruboll och rullade rockring. Vi gick sedan på stan en stund och tog en kort promenad när Hanna skulle sova middag.
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0