Dag 21

En god och billig frukost på IKEA. Bröd, smör, ost, skinka, grönsaker, marmelad och dryck för 12 kr. Dennis gjorde pastagratäng till lunch. Jag åt en halv portion och sedan lite nudelsoppa till mellanmål.

På restaurangen åt jag pasta med parmaskinka och karljohansvamp. Mumsigt! Ett glas rött vin till det. På bion köpte jag popcorn och liiite godis. Jag har inte försökt räkna ihop kvällens points... Men långa promenader blev det i alla fall!

Frukost 10 p: 2 bröd, 2 skivor ost, 2 skivor skinka, 1 msk marmelad

Lunch 8 p: 75 g pasta, 20 g bacon, 3 msk Keldas ostsås, 3 msk riven ost (13%), 2 msk matlagningsgrädde (4%)

Mellanmål 2 p: Nudelsoppa

Middag och snacks ? p.

Motion -8 p: 100 min promenad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0