Stabbydagen

Idag hade vi inte planerat något speciellt. Så ringde det en innebandykompis till Dennis och frågade om han kunde vara med och spela match om två timmar, de hade ont om folk. Egentligen har han slutat spela och ska satsa på thaiboxningen istället, men han ställde upp idag i alla fall. Vi skjutsade dit honom och åkte sedan vidare till Stabbyskogen, i närheten av det område vi bodde i för över tre år sedan. Där anordnar de varje år en skogsdag med lite aktiviteter. Nu tyckte jag det inte var så mycket att se, vi köpte lite fika och några lotter. Sedan åkte vi tillbaka till matchen som vi hann se sista perioden av. Både Nelly och Hanna tittade intresserat på killarna, men tyvärr så förlorade dem med 6-5.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0