Barnkalas

Jag och Hanna sov idag till 9.30 (med två mattillfällen under natten/morgonen). Då gick jag upp med henne till Dennis och fick sedan sova vidare till kl 11.

Idag var Nelly på sitt första barnkalas. Hon fick ett inbjudningskort förra veckan av granntjejen som fyllde tre år. Förutom Nelly var det ytterligare två tjejer, som går på samma förskola, inbjudna. Födelsedagsbarnet hade prinsessklänning, prinsessdukning och prinsesstårta. Vi hade köpt pärlor (som man kan göra halsband och armband av) samt hårsnoddar och spännen i present. Tjejerna lekte, fikade och fiskade i fiskdammen (godispåse). Hanna fick vara hemma med pappa.

Matilda och Maja



Klara och Nelly







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0