Hemmadag

Dennis har jobbat hela dagen idag. Jag hade jättesvårt att somna igår, låg vaken till 2.30. Hanna vaknade för mat kl 3 och kl 7. Nelly väckte oss sedan kl 8 (de två senaste nätterna har hon varit torr). Vi låg kvar och myste i sängen till 8.45. Sedan blev det frukost och lek. Vi byggde koja, läste böcker, byggde tågbana, byggde med lego och bakade med modellera. Efter lunch tog vi alla tre ett bad. Sedan satte jag barnen i syskonvagnen och tog en promenad. Vi gick till en lekpark med bland annat klätterställning och tåg. När vi kom hem åt vi mellanmål och la pussel. Granntjejen Emilia kom och frågade om Nelly ville komma hem till henne och leka, så vi var där en timme på eftermiddagen. Efter middagen somnade Nelly i soffan kl 18.45 (hon hade i alla fall borstat tänderna, men inte fått på sig nattkläder).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0