Gränby Centrum

Dennis jobbade natt och åkte sedan direkt till golfbanan. Jag lämnade Nelly på förskolan och tog sedan bussen till Gränby Centrum. Där träffade vi Anneli och lilla William och åt lunch tillsammans med dem på café Barista. Jag gick på en liten shoppingtur till Vero Moda där jag inhandlade fyra basic linnen (2 för 170 kr). Det blev ett svart, vitt, grått och mullvad (brunaktigt). Dessa ska jag använda under bland annat mina nya huvtröjor jag beställde från Ellos. Hanna var på sitt bästa humör i affären. Hon satt i vagnen och skrattade utan anledning. När personalen pratade med den glada tjejen skrattade hon ännu mer av uppmärksamheten. När hon sedan fick syn på sin spegelbild blev det om möjligt ett ännu högre skratt. På nästa affär gnällde hon däremot och så fort vi kom utanför dörrarna så somnade hon i vagnen, så jag kunde promenera hem. Jag köpte även två nya rosa dreggelhaklappar till Hanna på Rackartyg.
Både igår och idag har Hanna ätit en halv stor burk med mat till middag. Efter det verkade hon kunna äta mer, så då fick hon även fruktpuré, smörgåsrån och majsbåge. En och en halv timme senare fick hon ersättning inför natten. Hmm, matvrak...
Hon kan inte sitta still när hon ser skeden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0