Fotografier

Igår hade Nellys förskola fotografering. Korten kommer att bli hemskickade för påseende när de är klara.
Jag har även passat på att bränna ut alla våra fotografier på cd-skivor. Jag har ju framkallat de flesta och satt in i album, men tänkte att det kan vara bra att ha extra kopior om datorn går sönder.
Idag sov Hanna 2,5 timmar på förmiddagen! Det var länge sedan hon sov så länge på dagen. Därför blev det bara en sovstund till på dagen istället för två till. Under tiden hon sov passade jag på att inviga nya balansbrädan till wii. Det var roligt, men det tar nog ett tag innan man kommer in i det och lär sig hur man gör.
På eftermiddagen kom grannen Ellen med Klara och Irma på mellanmålsbesök.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0