Feberfri

Idag fick jag sovmorgon och det behövdes. Hanna har vaknat måååånga gånger inatt och varit väldigt ledsen. Men den högsta temperatur jag uppmätt på henne idag var 37,5 grader. Så nu hoppas jag att hon kommer må bättre ett tag.
Efter lunch tog jag och Hanna en promenad i regnet. jag har ju både regnställ, gore-texskor och regnskydd till vagnen. Därefter hämtade jag Nelly från förskolan. När vi kom hem därifrån vinkade vi av Dennis som idag åkte på kryssning med arbetskollegor. Innan den skulle de träffas i Stockholm och äta på restaurang.
Vi tjejer hade sedan en innedag. Vi lekte med tågbanan och gjorde pärlhalsband. Det är tur att de är ute en del på förskolan och att jag tog en promenad idag, så slipper jag ha så dåligt samvete för att vi inte är ute i friska luften. Men vädret har verkligen inte varit roligt idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0