Feber

Hanna vaknade kl 2 för mat och fick då även en till alvedon. Hon åt kl 6.30 och sov sedan vidare till 10.30! Men febern är fortfarande kvar. Trots det tog vi oss ut en stund efter lunch. Vi gick till Allianshallen för att titta på Dennis när han spelade innebandymatch (sista perioden), vinst blev det. Jag tog sedan med Nelly till Coop där de idag hade fiskdamm, gratis glass och ponnyridning. Hon ville inte rida, men gärna klappa hästen. Nu på kvällen när Nelly badat så kändes även hon varm. 39,0 grader hade hon och medicin även till henne. Hanna vaknade nyss till och hennes feber var uppe i 40,1 grader. Stackars små tjejer!


Kommentarer
Karin

Hej!

Låter inte kul med feber. Du får hälsa tjejerna att de ska krya på sig. Kram

2010-10-17 @ 13:40:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0