Dag 77

Har varit i Hedemora och är därför lite sen med rapporteringen. Frukosten intogs sent på dagen och blev endast kokt ägg. Till lunch fick vi varmkorv, makaroner och en liten bit omelett i Hedemora. Efter lunch åkte vi till ICA för inhandling av lördagsgodis. Hann med en promenad med Hanna också.
Denna lördag var det dags för 40-årsfest och en massa points flög iväg (jag tillät mig det idag). Jag brukar försöka beräkna hur många points jag använt, men denna gång har jag bara gjort en grov uppskattning. Vi åt en "tandoori chicken gratäng", som var upplagd som en lasagne, men med tortillabröd istället för pasta. Chokladkaka med färskost på serverades med grädde och bär till efterrätt. Jag drack tre glas vin, lite cider och lite bål. Jag åt ostbågar, chips och nötter.
Frukost 6 p: 2 ägg, kaviar
Lunch 11 p: 135 g makaroner, 1 varmkorv, ketchup, lite omelett
Mellanmål 9 p: 100 g godis
Festmiddag: ca 26 p (för varmrätt och förrätt)
Festsnacks: ca 15 p
Festdryck: ca 16 p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0