Dag 74

Idag åt jag rester till lunch. Till middag blev det makaroner och köttbullar (scan må gott). Till efterrätt åt vi lite glass i strut.
Idag har jag promenerat med barnvagnen och dessutom påbörjat wii-träning. Det blev lättsam träning då jag provade lite olika övningar och det tar ett tag innan man lär sig dem. Jag provade bland annat lite step, jogging, slalom, balansövningar, styrketräning och yoga. I viktväktarnas checklista, där jag skriver in maten och aktiviteterna, fanns det faktiskt med en del wii-övningar i databasen!
Frukost 7 p: Samma som igår
Lunch 10 p: 135 g spagetti, 150 g kycklingfilé, 80 grädde (4%), 1 msk barbequesås
Mellanmål 8 p: Skogaholm solklart, 30 g leverpastej mini, en halv dl glass, en strut
Middag 11 p: 150 g makaroner, 75 g köttbullar (9%), 1 msk riven ost (10%), 2 msk ketchup
Motion -5 p: Promenad 30 min, wii step 18 min, wii balans och styrke 10 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0