Dag 66

Idag blev det rester till både lunch och middag. Till mellanmål gjorde jag fruktsallad av honungsmelon, äpple och banan. Jag gjorde extra mycket så att det skulle räcka till kvällsmyset. Jag hann med en promenad med vagnen, i regnet!
Frukost 7 p: Filmjölksbröd, ägg, kaviar
Lunch 11 p: 100 g lövbiff, 25 g fetaost, soltorkade tomater, 150 g "ugnspotatis", rödvinssås, 2 tsk italiensk dressing
Mellanmål 7 p: 2 finn crisp, 2 skrattande kon light, 1,5 dl pucko, fruktsallad med 4 msk marsansås (4%)
Middag 9 p: 130 g spagetti, 85 g nötfärs, 2 msk grädde (4%), 2 msk ketchup
Mellanmål 4 p: Fruktsallad med 9 msk marsansås
Motion -3 p: Promenad 35 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0