Dag 55 + vägning

Denna vecka hade jag gått ner 1,2 kg! Totala minskningen är nu 5,3 kg på åtta veckor.

Jag har nu minskat ner på amningen. Jag ammar endast en gång på natten och en gång på morgonkvisten. Jag skulle tro att det motsvarar ca 3 points per dag. Min pointsbudget kommer nu att vara 31 points plus 3 points per dag samt veckobonus på 49 points.

Idag åt vi pannkakor till lunch. Vi intog mellanmål på McDonald's. Till middag hade min mamma gjort grekisk sallad, tzatziki och vitlöksbröd.

Frukost 5 p: 1 skiva kneipp (Pågen), ägg, kaviar

Lunch 9 p: 2 pannkakor, 3 msk sylt, 3 msk glass light

Mellanmål 9 p: Hamburgare, lite strips

Middag 21 p: Sallad med fetaost och oliver, 2 bitar vitlöksbröd, 1 skiva grovt bröd, tzatziki

Mellanmål 3 p: Ferraribilar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0