Dag 51

Idag åt vi lunch på Restaurang Fyrislund. De serverar dagens lunch och jag valde en fiskrätt. Inte jättenyttigt när den är panerad och stekt samt att räksåsen säkert inte är mager heller.
Till middag gjorde vi en tacogratäng som köptes färdig i frysdisken. Det var två påsar som skulle hällas i en ugnsform och sedan kunde man köpa ost och strö över. Den innehöll potatis, nötkött, paprika och majs och var jättegod, men ganska dyr. Jag hade en rabattkupong, så då var priset ok. Jag betalade 35 kr istället för 54 kr och den räckte till mig, Dennis och Nelly.
En bit av min äppelkaka har jag ätit idag. I morgon bitti får Dennis ta med resterande bitar till jobbet och bjuda på.
Jag gick en promenad med Hanna i vagnen på eftermiddagen.
Frukost 4 p: Halv frökuse, leverpastej mini
Lunch 19 p: 2 potatisar, stekt panerad fisk, kall räksås, pizzasallad
Middag 10 p: 300 g tacogratäng, sallad med italiensk dressing
Mellanmål 6 p: Äppelkaka
Motion -3 p: Promenad 35 min


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0