Promenad

Igår kväll kom jag äntligen ut på min första promenad sedan Hanna föddes. Jag tog med mig lilla tjejen i vagnen och gick ca 30 minuter. När jag kom tillbaka till huset tänkte jag ta en sväng till runt kvarteret. Men på väg över grusplanen vrickar jag foten och ramlar omkull! Och vickar nästan omkull vagnen samtidigt! Som tur var lyckades Hanna ligga kvar och tog nog ingen skada. Jag fick däremot ordentliga skrubbsår på knäna. Jag gick hem direkt så Dennis fick plåstra om mig.

Jag hoppas jag kan fortsätta komma ut på promenad några gånger varje vecka. Om jag vågar förstås...


Kommentarer
Mange

Men syster då! Hoppas du mår bättre nu! Du får vara försiktig. Kramar // Lillebror

2010-06-21 @ 22:04:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0