Dag 2

Idag åt jag och Emilia lunch på stan. Vi gillar båda asiatisk mat, så det blev en buffé med sushi och kinamat. Sushi är helt ok mat, 1 p per bit. Och eftersom jag gick både till och från stan så kunde jag unna mig ett par bitar friterad mat. Det är dock lite svårt att veta hur mycket maten väger när man inte äter hemma.

Frukost 7 p: Samma som igår

Lunch 14 p: Ris, sötsur sås, friterad räka, minivårrulle, nudlar, 6 sushi, ananas (jag höll mig ifrån glassen)

Middag 10 p: Filmjölksbröd med grekisk blandning

Mellanmål 7 p: 40 g mörk choklad

Motion -8 p: Promenad 90 min

Eventuellt äter jag en till portion grekisk blandning ikväll, 3,5 p


Grekisk blandning, 1 portion

25 g fetaost
25 g majs
halv tomat
lite gurka
lite rödlök
ett par feferoni
2 tsk italiensk dressing

Om man vill kan man ta en magrare fetaost och oliver istället.











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0