Dag 1

Idag är första dagen på mitt nya liv! Från och med idag kommer en del av denna blogg att handla om min (förhoppningsvis) viktminskning. Jag kommer försöka hålla er uppdaterade med vad jag äter och hur jag motionerar. Jag får alltså äta 32 points per dag (39 när jag delammar) och har en veckobonus på 49 points. Livsmedel med 0 points redovisar jag inte alltid, men försöker jag äta t ex frukt varje dag.

Frukost 7 p: 2 filmjölksbröd, 1 ägg, randig kaviar

Mellanmål 3 p: Naturdietshake

Lunch 6 p: Kyckling, sallad, gurka, tomat, italiensk dressing, ceasardressing

Middag 12 p: 2 tortilla, tigerräkor, sweet chili, minifraiche, sallad, majs

Mellanmål 9 p. Godis ca 100 g

Motion -3 p: Promenad 30 min







Kommentarer
Karin

Lycka till! Jag har också börjat med ny diet. Tänkte jag skulle köra lchf. Vi får väl se hur det går. Har iallafall haft grym sockerabstinens! men det blir nog bättre hoppas jag. kram

2010-08-15 @ 20:03:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0