Kalas

I måndags var barnen hemna när jag kom hem. Hanna cyklade iväg till träning med regionallaget på Johannesbäck 18-19.30. 

I tisdags var barnen hemma när jag kom hem. Jag bakade rabarberpaj efter middagen. 

I onsdags var Hanna på träning på IP 17-19. Jag åkte till Bälinge på styrelsemöte med pizzamiddag. Nelly tog bussen till lindbacken på innebandyträning kl 19. Jag hämtade upp henne strax efter 21. 

I torsdags var Hanna på träning på IP 18.30-20.30. Jag cyklade till Ica och handlade lite. 

I fredags hade Hanna gjort tacos när jag kom hem. Nelly kände sig lite hängig. 

Igår skjutsade jag Hanna till skölsta 12.30. Hon skulle förbereda för kvällens kalas som hon skulle ha där för 17 kompisar. Jag åkte hem och jobbade med vägföreningen en stund. Sedan hjälpte jag Nelly med städning, hon dammsög hela lägenheten. Jag fixade med disk och tvätt. Åkte och hämtade Hanna kl 22. 

Idag har jag färgat bort det gråa från håret. Jag har sytt igen hål i klädesplagg. Kl 15 åkte jag och Hanna till Sigtuna för match. Det blev vinst. Kom hem 19.30. Efter middagen skjutsade jag Nelly till skölsta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0