Nationaldag

I måndags efter jobbet gick jag över till Susanne och åt snittar och drack bubbel. Gick hem vid 21.30. 

I tisdags följde jag med Hanna till tandregleringen för planering. Hon tog därefter bussen till skölsta och jag gick tillbaka till jobbet. På eftermiddagen kom Nelly till mig. Efter middagen gick hon iväg till utgymmet för fysträning med laget och därefter spelarmöte i klubbhuset. 

I onsdags var Nelly hemma när jag kom hem en timme tidigare. Jag gick till festlokalen på gården där Susannes son firade student. Blev bjuden på mat och dryck. Gick hem vid kl 20. 

I torsdags var det nationaldag. Jag gick till IP och tittade på Hannas match 11.15, det blev förlust. Efter lunch åkte jag på ärenden till färgbutik och Rusta. Nelly körde moppebilen till skölsta så jag hämtade upp henne där. Vi hämtade upp Hedvig och jag skjutsade dem till stadsparken för utefys. Sedan åkte jag hem och målade slitna altanbrädor. Nelly fick skjuts hem av kompis. 

I fredags kom Hanna och Meja hit och hängde. Jag var ledig. Vid 15 cyklade jag till stationen och tog tåg till Stockholm. Mötte upp Marie vid Pong och vi åt asiatisk buffé. Tog tåg hem 20.30. Skjutsade Hanna till skölsta vid kl 22 och tankade bilen. 

Igår fixade jag med tvätt. Cyklade till Ica och handlade lite. Nelly var ut och sprang en runda. Jag gick till IP och tittade på Hannas match med 09-orna 16.45, det blev vinst. Hon cyklade sen till Skölsta och jag gick hem till Nelly. 

Idag åkte jag till skölsta och hämtade Hanna kl 11. Vi åkte till Östervåla för match med 09-orna i regn, det blev förlust. Jag släppte av henne i Skölsta kl 16. Åkte sedan och handlade på Ica innan jag åkte hem till Nelly. Hanna kom till mig senare på kvällen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0