Tjejkväll

I måndags, tisdags och onsdags jobbade jag bara. 

I torsdags kväll kom Susanne över en stund och vi drack ett glas rosé på min altan. 

I fredags efter jobbet åkte jag till Avesta. Checkade in hos mamma och vi åkte till Nordanö. Kom fram strax efter att Magnus familj anlänt från Luleå. Vi åt grillad kyckling, kött och halloumi. Jag och mamma sov hos henne. 

Igår åkte mamma tidigt till Nordanö, jag sov lite längre och åkte dit vid 12. Alla föräldrar hade åkt iväg på fester, kvar var mamma och de fyra små tjejerna. Vi åt lunch, badade och solade. Jag åkte till lägenheten vid 16 och gjorde mig iordning. Blev upphämtad av Nina vid 18 och vi åkte till Jenny i Norberg. Vi åt lövbiffspasta och chokladbakelse på hennes altan. Pratade till kl 23 då Ninas sambo hämtade oss. 

Idag sov jag länge. Åt lunch i Nordanö och åkte hemåt vid kl 15. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0