Kräftskiva och bio

I måndags jobbade jag bara. 

I tisdags efter jobbet gick jag och Johanna till Burger king. Där mötte vi upp Åsa och Jenny. Vi åt där innan vi gick till nya filmstaden och såg Sommartider. Cyklade hem vid 20.30. 

I onsdags och torsdags jobbade jag bara. 

I fredags efter jobbet hade jag AW med två kollegor efter jobbet. Vi gick till Loco. Jag åt flatbread, crispy taco och korean chicken. När de gick hem så mötte jag upp Åsa då hon slutade jobbet. Vi gick till soultrain på BJ som hade nattklubb utomhus. Vi stannade i två timmar, jag cyklade hem 23.15. 

Igår tog jag en promenad på 4,4 km på förmiddagen. Sedan åkte jag till Ica Maxi, rusta och chop chop. Började läsa en bok när jag kom hem. Kl 17.30 cyklade jag 5 km till skölsta där Helena hade 50-årsfest med kräftskiva för åtta tjejer. Lite senare på kvällen badade vi i deras pool. Jag cyklade hem kl 0.30. 

Idag har jag storhandlat på citygross. Jag har fixat med disk och tvätt har även läst bok i soffan. På kvällen kom barnen. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0