Matcher

I måndags jobbade jag i Stockholm. Kom hem kl 17. Nelly var sjuk och stannade kvar hos Dennis. Hanna var på fotbollsträning och kom hem strax efter 18. 

I tisdags var Hanna hemma när jag kom hem. Efter middagen cyklade jag till skolan för föräldramöte kl 18-20. Hanna fick skjuts till lindbacken på träning. Jag hämtade Hanna och klara från träningen 21.30. 

I onsdags åkte Hanna iväg med Dennis på träning i lindbacken. Jag hämtade Nelly i skölsta vid 19.  Hanna fick skjuts hem vid 20.30. 

I torsdags var nelly fortfarande lite sjuk och stannade hemma. Hanna var på träning på Johannesbäck när jag kom hem. Hon kom hem strax efter 18. 

I fredags var nelly hemna när jag kom hem. Hanna hade åkt till Ifu för att titta på match. Efter middagen skjutsade jag Nelly till lindbacken för att hon skulle titta på match. Jag stannade till vid Ica och handlade lite. Hanna kom hem vid 20.30 och Nelly strax efter 21. 

Igår sov vi länge. Jag och Nelly hämtade upp Felicia vid Gränby kl 12.10. Jag skjutsade dem till Björklinge där de skulle döma tre matcher. Jag hämtade dem vid 16.30. Vid 18 gick jag över till Susanne på ost- och vinkväll med fyra andra tjejer. Gick hem kl 22. 

Idag klev jag och Hanna upp kl 7. Åkte till Ifu till 8, matchen började 9. Blev vinst. Jag skjutsade henne till Stenhagen där hon skulle döma en match. Åkte hem och lagade lunch. Hon fick skjuts hem vid 13. Åt lunch och fixade med tvätt och disk. Skjutsade nelly till Ifu 14.30 då hon skulle döma. Hanna hade dammsugit när jag kom hem. Jag och Hanna åkte till Ifu vid 16 då hon skulle döma. Nelly blev upphämtad av Dennis på ifu för att åka till samling i Storvreta. När Hannas dömning var klar så åkte vi till Storvreta och kollade på matchen. Blev förlust. Köpte med oss mat från McDonalds hem. 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0