Bio

I måndags var jag in på hemköp innan jag cyklade hem från jobbet. Båda barnen var hemma hos mig då Dennis var bortrest på kurs. Nelly fick skjuts av kompis till innebandyträning. Jag hämtade henne och hedvig på ifu 19.30. 

I tisdags var båda barnen hemma när jag kom hem. Hanna var på fotbollsträning 18-19.15. Jag och Nelly åkte till skölsta och lämnade grejer hos Dennis. 

I onsdags var bara Hanna hos mig. Svea var här en stund. 

I torsdags var jag och fyra kollegor på ekonomimässa i kista. Hanna var på fotbollsträning, hon kom hem strax efter mig. 

I fredags hade barnen studiedag. Hanna tog tåget till Avesta. Jag jobbade och var in på hemköp innan jag cyklade hem. 

Igår städade jag på altanen och i rabatten. Jag plockade undan tvätt och disk. Slappade lite i soffan. Jag och Susanne cyklade in till stan 17.15. Vi mötte upp Linda och gick på bio. Såg Johan Glans sommarturné. Sedan gick vi till TGI Fridays och mötte upp Åsa. Jag åt ribs och drack margarita. Cyklade hem 21.30. 

Idag har jag gjort bokföring åt vägföreningen, dammsugit och tvättat. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0