Däckbyte

I måndags jobbade jag hemifrån. 

I tisdags när jag kom hem från jobbet så var nelly hemma och skulle sova hos mig en natt. 

I obsdags och torsdags jobbade jag hemifrån då vi håller på att byta lokal på jobbet. I onsdags åkte jag till Bildemo och fick däcken bytta. Handlade lite på Ica också. 

I fredags eftermiddag hade vi nyinvigning på jobbet. Samma trappuppgång, men annat våningsplan. Vi drack bubbel och åt tilltugg. Cyklade hem kl 18. 

Igår sov jag till 10. Städade och dammsög. Sen slappade jag resten av dagen med serier och bok. 

Idag klev jag upp 9.30. Spelade padel 11-12. Åkte till Ica och storhandlade. Har fixat med tvätt och disk samt läst bok. 

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0