Black friday

I måndags köpte jag busskort. Jobbade i Stockholm måndag och onsdag, i Uppsala resten av veckan. Efter jobbet i torsdags gjorde jag ärenden på stan och handlade på Ica. Även i fredags efter jobbet gjorde jag ärenden på stan för att fynda. 

Igår sov jag till 9.30. Spelade padel kl 11. Sedan färgade jag håret när jag kom hem. Därefter tittade jag på serier och skidskytte. Gick ut och borstade fram bilen under snön vid kl 18. Åkte till Ifu och tittade på Hannas match, blev vinst. Nelly hade också match samtidigt på annan plan, blev vinst. När jag kom hem kom Susanne över en stund. 

Idag sov jag till 10. Tittade på skidskytte. Åkte till Gränby 13.30 och fikade med Susanne och Linda i två timmar. Sedan åkte jag på ärenden till Jysk, rusta och dollarstore. Handlade på Ica på vägen hem. Senare på kvällen kom Hanna till mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

grodanogrisen

Jag heter Veronika och är den som skriver i denna blogg. Jag bor i Uppsala tillsammans med min sambo och två döttrar. Nelly är född i mars 2008 och Hanna i maj 2010. Här får ni följa vår vardag.

RSS 2.0